Пряме врегулювання з автоцивілки

2 December 2016
Пряме врегулювання з автоцивілки

Українські страховики, слідуючи успішному досвіду колег за кордоном, оголошують про безпрецедентну подію на страховому ринку України.
У березні цього року 17 компаній об’єдналися в страховий пул і уклали угоду про пряме врегулюванні збитків з ОЦВ. Ще 10 страховиків, які також не бояться нести відповідальність, приєднаються до системи найближчим часом.

1 грудня 2016 року набули чинності правила прямого врегулювання провини перед третіми особами з ОЦВ. Дія угоди страхового пулу триватиме два роки.

Що це означає для клієнта?

  1. Якщо ви застраховані у МТСБУ і страховиками-членів Бюро ( «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», «АХА Страхування», «ПЗУ Україна», «ВУСО», «УАСК АСКА», «ОРАНТА», «ПРОСТО-страхування», «УНІКА», « ПРОВІДНА »,« ІНГО Україна »,« Універсальна »,« Міжнародна СК »,« КРЕДО »,« АСКО-Донбас Північний »,« Колоннейд Україна »,« БРОКБІЗНЕС », СТ« Іллічівське ») – ви можете розраховувати на свою страхову компанію при вині третіх сторін у страховому випадку.
  2. Купуючи поліс цивільної відповідальності у надійного партнера, автовласник буде впевнений у відшкодуванні збитків. Якщо в нього вріжеться власник поліса від страхової компанії з пулу, він зможе захистити себе самостійно за допомогою нової законодавчої норми. А не покладатися на “пощастить – не пощастить”.
  3. Страховий ліміт за полісом за шкоду, заподіяну майну залишився 100 000 грн. Але, очевидно, що при такій девальвації національної валюти як сьогодні, цієї суми може бути недостатньо. Тому автовласник може докупити поліс добровільної цивільної відповідальності та подвоїти суму.
  4. Звичайно, цей прецедент при провині перед третіми особами унікальний в Європі. Але в західних країнах не було нашого потоку банкрутств страховиків і ошуканих клієнтів. Грудневі зміни повернуть автовласникам впевненість у своїх полісах.

На цю подію чекали багато років. Тому що за роки незалежності тисячі українців постраждали від фінансових крахів своїх страховиків. Це не просто цифри. За цифрами стоять ненадійні, збанкрутілі або кептивні страхові компанії. За цифрами стоять клієнти, які розраховували, що їм відшкодують збитки. За цифрами стоять люди. Люди, які втратили автомобілі. Долі, які постраждали від недобросовісних партнерів.

Соціальна захищеність в Україні зростає, як і якість страхування.