Страхування на випадок критичних захворювань дає можливість українцям отримати доступ до кращих лікарів, клінік і сучасних методик лікування.
Включає вичерпний перелік послуг, який дозволить людині вирішити не тільки грошові, але й всі організаційні питання.
Нещасні випадки на робочому місці та страховка – що варто знати
Великий колектив – це не лише масштаби підприємства, а й додаткові турботи, пов’язані з вирішенням різних кадрових завдань. Одна з них – подбати про працездатність персоналу, мінімізувати ризики на робочому місці, а у разі нещасного випадку на роботі надати належну підтримку співробітнику. Вирішити частину кадрових завдань керівництву компанії допоможе страхування працівників від нещасних випадків.
Нещасним випадком на робочому місці називають ситуацію, під час якої співробітник компанії отримує травму, яка спричинила необхідність переведення на іншу посаду, втрату працездатності або летальний кінець.
Нещасні випадки на роботі можуть бути різної тяжкості, відбуватися за участю однієї чи кількох людей. Але наслідки для керівництва компанії, де сталася НВ, однакові – відповідно до законодавства постраждалому співробітнику чи його сім’ї належить матеріальна компенсація. Виплачувати її можна із бюджету компанії, а можна перекласти фінансову відповідальність на страхову компанію. Але для цього спочатку необхідно здійснити страхування працівників від нещасних випадків.
Страхування для персоналу – користь для бізнесу
Страхування працівника від нещасних випадків – крок, який дає бізнесу багато переваг. Серед них:
- можливість для роботодавця захистити фінансові інтереси компанії – можна сміливо планувати та прогнозувати бюджет, не побоюючись непередбачених видатків на компенсацію для постраждалого співробітника;
- формування лояльності колективу – керівництво, що піклується про свій персонал, має відповідний авторитет у співробітників;
- формування позитивного іміджу компанії на ринку – фірми, у яких піклуються про здоров’я та життя колективу, отримують репутацію соціально відповідального бізнесу, що у наш час цінується;
- зміцнення корпоративної культури – такий підхід сприяє мотивації співробітників, мінімізує відтік кадрів, робить компанію привабливою для пошукачів.
І, звичайно ж, це прояв звичайної людської турботи про тих, з ким працюєте день у день, часто протягом багатьох років. Тим більше, що нещасний випадок, професійне чи критичне захворювання – це те, що може спіткати кожного.
Які страхові випадки покриває поліс?
Поліс, що гарантує страхування життя та здоров’я співробітників, може покривати різні ризики. Залежно від умов договору це може бути:
- госпіталізація працівника внаслідок НВ на роботі;
- тілесні ушкодження під час виконання професійних обов’язків;
- втрата працездатності внаслідок НВ на робочому місці або на території підприємства;
- загибель працівника біля підприємства чи безпосередньо на робочому місці.
Програми страхування бувають стандартні та розширені. У деяких випадках стандартний поліс розширюють додатковими пунктами, як, наприклад, про компенсацію за стаціонарне або хірургічне лікування, придбання медичного інвентарю та ін. від важких (критичних) хвороб, які можуть призвести до втрати працездатності, інвалідності чи смерті працівника.
Страхування від нещасного випадку – де оформити?
Найпростіший спосіб швидко та правильно оформити корпоративне страхування життя від нещасних випадків – через нашу брокерську компанію «Страховий адвокат». Звертаючись до нас, ви не тільки заощаджуєте час, але й набуваєте страхових полісів з найбільш вигідними для себе умовами.
Ми співпрацюємо з великою кількістю надійних перевірених страховиків, які виконують взяті на себе зобов’язання. Це означає, що у разі виникнення страхового випадку у вас не виникне проблем з отриманням належної компенсації. А всі турботи, пов’язані з оформленням документів, візьмуть на себе досвідчені фахівці нашої компанії, які знають все про те, що таке правильно складений та вигідний для клієнта договір страхування.