Як ми підписали декларацію?

13 June 2018
Як ми підписали декларацію?

У цій статті співробітник Страхового адвоката, або просто пацієнт української поліклініки, розповість про довгоочікуване знайомство зі своїм потенційним сімейним лікарем. А також про те, чому їх світлі відносини закінчилися, так і не розпочавшись.

“Всі ми знаємо, що з 1 липня українців лікуватимуть по-новому. І що варто підписати декларацію зі своїм сімейним лікарем. Ми також знаємо, що лікаря цього потрібно знайти. Ми з чоловіком – законослухняні громадяни. Вирішили не зволікати і, про всяк випадок, підписати декларацію.

У нашому колективі всі співробітники застраховані за ДМС. Але у мого чоловіка страховки немає. Тому до вирішення медичного питання підійшли відповідально і грунтовно.

Як обрати лікаря?
  1. Рекомендації знайомих
  2. Відгуки в інтернеті

Перший пункт не спрацював – рекомендацій від друзів у нас не було.

Другий пункт, як не дивно, теж. В інтернеті є безліч платформ з відгуками про фахівців. Можна виставити фільтр за містом, районом і спеціалізацією. Але, витративши близько години часу, ми змушені були здатися. Вдалося знайти лише інформацію про фахівців комерційних клінік. Якщо поставити собі за мету і витратити більше часу, напевно, може вийти.

Тому чоловік запропонував третій варіант – вибрати лікаря навмання. Раптом пощастить.

Але нам не пощастило.

Вибрали зручний час і записалися до терапевта в районну київську поліклініку за допомогою онлайн-системи helsi.me.

У день прийому прийшли вчасно, з усіма необхідними документами та ксерокопіями.

Зайшли в кабінет.

Там, у вальяжній позі, на нас чекала не дуже привітна жінка.

  • Добридень! Ми хотіли підписати з Вами декларацію.
  • Добре. Але тільки ви ж знаєте, що я за викликами до вас їздити не буду. Їх скасували.
  • Що? Вибачте, чому?
  • Тому що вийшов указ.
  • Який указ?
  • МОЗ України.

Тут я страшенно злякалася, що пропустила новий указ. Адже ми ж працюємо з застрахованими і стежимо за змінами в законодавстві.

  • Вибачте, а коли вийшов новий указ?
  • 13 березня.
  • Але почекайте, на сайті МОЗ України йдеться про те, що виклики лікаря додому залишаються. Ви в телефонному режимі зі своїм лікарем вирішуєте, яка консультація необхідна.
  • Але я до вас на Зої Гайдай не піду.
  • Декларацію ми не підписали.

В теорії все повинно працювати, але людський фактор …

Єдиний вихід для нашої родини – це медичне страхування.”