У цій статті співробітник Страхового адвоката, або просто пацієнт української поліклініки, розповість про довгоочікуване знайомство зі своїм потенційним сімейним лікарем. А також про те, чому їх світлі відносини закінчилися, так і не розпочавшись.
“Всі ми знаємо, що з 1 липня українців лікуватимуть по-новому. І що варто підписати декларацію зі своїм сімейним лікарем. Ми також знаємо, що лікаря цього потрібно знайти. Ми з чоловіком – законослухняні громадяни. Вирішили не зволікати і, про всяк випадок, підписати декларацію.
У нашому колективі всі співробітники застраховані за ДМС. Але у мого чоловіка страховки немає. Тому до вирішення медичного питання підійшли відповідально і грунтовно.
Як обрати лікаря?
- Рекомендації знайомих
- Відгуки в інтернеті
Перший пункт не спрацював – рекомендацій від друзів у нас не було.
Другий пункт, як не дивно, теж. В інтернеті є безліч платформ з відгуками про фахівців. Можна виставити фільтр за містом, районом і спеціалізацією. Але, витративши близько години часу, ми змушені були здатися. Вдалося знайти лише інформацію про фахівців комерційних клінік. Якщо поставити собі за мету і витратити більше часу, напевно, може вийти.
Тому чоловік запропонував третій варіант – вибрати лікаря навмання. Раптом пощастить.
Але нам не пощастило.
Вибрали зручний час і записалися до терапевта в районну київську поліклініку за допомогою онлайн-системи helsi.me.
У день прийому прийшли вчасно, з усіма необхідними документами та ксерокопіями.
Зайшли в кабінет.
Там, у вальяжній позі, на нас чекала не дуже привітна жінка.
- Добридень! Ми хотіли підписати з Вами декларацію.
- Добре. Але тільки ви ж знаєте, що я за викликами до вас їздити не буду. Їх скасували.
- Що? Вибачте, чому?
- Тому що вийшов указ.
- Який указ?
- МОЗ України.
Тут я страшенно злякалася, що пропустила новий указ. Адже ми ж працюємо з застрахованими і стежимо за змінами в законодавстві.
- Вибачте, а коли вийшов новий указ?
- 13 березня.
- Але почекайте, на сайті МОЗ України йдеться про те, що виклики лікаря додому залишаються. Ви в телефонному режимі зі своїм лікарем вирішуєте, яка консультація необхідна.
- Але я до вас на Зої Гайдай не піду.
- Декларацію ми не підписали.
В теорії все повинно працювати, але людський фактор …
Єдиний вихід для нашої родини – це медичне страхування.”