Робота у нас

Робота у нас

«Страховий адвокат» – професійний сертифікований страховий брокер. Входить в ТОП 5 брокерів в Україні на ринку добровільного медичного страхування.

Працюємо на страховому ринку України з 2008 року. За час роботи нашими клієнтами стали понад 300 компаній, серед яких лідери галузей в Україні і всесвітньо відомі бренди. Ми постійно обслуговуємо і супроводжуємо більше 42 000 осіб.

Наші перемоги – це результат щоденного творення нових рішень для наших клієнтів. Ми володіємо власними унікальними технологіями продажів і обслуговування.

Ми робимо хорошу добру справу. Допомагаємо людям отримувати якісні медичні послуги, ставати більш здоровими! Ми завжди тримаємо слово, виконуємо домовленості і взяті на себе зобов’язання.

Соціальний пакет

Офіційне працевлаштування, Повна зайнятість, Щомісячне професійне навчання, Медична страховка

  • Перевага 1

    Стабільність: офіційне працевлаштування + медичне страхування

  • Перевага 2

    Впевненість: завдяки системі тренінгів та навчання ви станете справжнім Профі за 1 рік!

  • Перевага 3

    Розвиток і Повага: Допомагаючи українському бізнесу впроваджувати програми лояльності, ви працюватимете з топ-менеджерами найвідоміших українських брендів

В даний момент в нашій компанії відкриті наступні вакансії:

  • Менеджер з розвитку

    Шукаємо менеджера з розвитку, який допоможе призначати зустрічі в корпоративному сегменті для нашей сейлз-команди.

    Якщо ти любиш знайомитися з новими людьми, легко налагоджуєш контакт, то це твій шанс стати профі і заробляти.

    Обов’язки/Ми очікуємо від тебе:

    • Телефонні та офлайн/онлайн-комунікації з потенційними корпоративними клієнтами з метою призначення зустрічей;
    • Формування позитивного першого враження про компанію;
    • Пошук і залучення нових контактів;
    • Ведення бази клієнтів у CRM;
    • Виконання планових показників за кількістю контактів і зустрічей.

    Пропонуємо:

    • Роботу в команді професійного страхового брокера з багаторічною експертизою;
    • Дружню атмосферу та підтримку колег;
    • Затишний офіс у центрі міста;
    • Офіційне оформлення та медичне страхування;
    • Навчання продуктам та сучасним технікам комунікацій;
    • Конкурентну заробітну плату та бонуси.

    Вимоги:

    • Досвід роботи в корпоративному сегменті, сфері комунікацій, кол-центрі, продажі реклами, банківських послуг, курсів, тренінгів від 1 року;
    • Комунікабельність, ініціативність, орієнтація на результат;
    • Готовність і бажання активно спілкуватися з потенційними клієнтами.

Пройдіть конкурс і спробуйте одну з посад.

Надсилайте резюме:

hr@insa.com.ua

Телефонуйте:

050 391 19 62

Пишіть:

Або заповніть форму

vacancy.pdf
Відправити