У цій статті ми розглянемо бізнес-літературу, яка вийшла в 2018-2020 роках. Книги, які буде корисно прочитати досвідченим HR-менеджерам та початківцям.
Добірка книг для HR-менеджерів
«Хто. Вирішіть вашу проблему номер 1». Джефф Смарт та Ренді Стріт (2019)
Конкретні рекомендації та практичні поради про стратегію найму співробітників. Стратегія, заснована на інтерв’ю з мільярдерами, експертами і топ-менеджерами великих компаній.
Цитата: Ваша цель – не помощь универсала, который мог бы обозначить вашу проблему, а работа специалиста, который ее решит.
«Bring Your Human to Work». Эрика Кесвин (2018)
В книзі Bring Your Human to Work автор стверджує, що сучасна молодь очікує від своєї компанії прояви корпоративної відповідальності, ведення бізнесу за принципами сталого розвитку, і можливостей для професійного зростання.
Цитата: The way I see it is it doesn’t matter how strong somebody’s technical skills are if they can’t manage relationships. If they can’t manage stress, if they’re operating from a place of fear . . . it doesn’t matter what their technical skills are because they won’t be able to access them.
«Нові правила ділового листування». Максим Ильяхов, Людмила Саричева (2018)
Нова книга авторів «Пиши, скорочуй» про те, як складати листи колегам, партнерам, керівникам, клієнтам і всім, кому ми пишемо у справі.
Цитата: Быть вежливым — не то же самое, что писать вежливые слова. Даже наоборот: чем больше слов, тем более раздражающим может получиться письмо, особенно если вежливость картонная. Истинная вежливость проявляется в заботе о собеседнике.
“Generation Z: A Century in the Making”. Corey Seemiller and Meghan Grace (2020)
Це третя книга, що написали Корі Сіміллер та Меган Грейс про покоління Z. У дослідженні ми знайомимося з поколінням і вчимося ефективній спільній роботи.
Цитата: Understanding generations allows us to gain insight on one of the many demographic variables of human beings. And, like any research, it comes with its shortcomings. But, we believe that even if we only uncovered a shred of information about how this generation sees and navigates the world, we have provided an opportunity for all of us to leverage their strenghts, mitigate their weaknesses, and support them in their journey to make a difference.
«Немає офісу – немає проблем. Як наймати та контролювати віддалених співробітників». Євгенія Тудалецька (2019)
Особливо актуальне в 2020 році практичне керівництво для всіх, хто працює з віддаленими співробітниками.
Як масштабувати бізнес без офісу? Розглянемо нову реальність та завдання по роботі з командою дистанційно.
Цитата: По моим наблюдениям, самые непредсказуемые идеи возникают в критических ситуациях, когда мозг начинает работать по-другому. Когда у человека возникает острая, настоящая потребность, он всегда найдет способ, как ее удовлетворить. В этот момент не будет ни лени, ни отговорок, ни болезней.