Корпоративний тайм-менеджмент — це інструмент побудови системи роботи компанії. Він дозволяє якомога ефективніше використовувати час кожного працівника.
Від організованості співробітників залежить їх продуктивність і результат, що позначається на бізнесі.
Як організувати роботу співробітників і уникнути зайвих втрат часу?
1. Оцініть поточну ситуацію за допомогою анкетування і хронометражу
Завдання керівника та / або HR менеджера — донести, як за допомогою тайм-менеджменту співробітники вирішать проблеми і досягнуть цілей.
2. Надавайте співробітникам чіткі цілі і завдання
Вони повинні бути зрозумілими, порівнянними і з обмеженням в часі.
3. Навчіть співробітників самостійно керувати своїм часом
Проведіть для персоналу тренінг по time management, надайте список літератури, статей.
4. Внесіть тайм-менеджмент в корпоративні стандарти або статут компанії
Подолати опір співробітників можна за допомогою відкритого управління, матеріального і нематеріального заохочення. Раніше в нашому блозі ми писали про те, Як мотивувати співробітників.
Мотивуйте співробітників на впровадження тайм-менеджменту через систему відкритого управління, матеріальної і нематеріальної мотивації.
5. Виберіть зручну систему тайм-менеджменту
Це може бути система GTD (Getting Things Done), метод Стівена Кові або блочний розподіл часу.
6. Go Digital
Як зручніше автоматизувати? Підключіть корпоративний task-менеджер або HRM-систему. Вони дадуть можливість планувати заходи, проводити опитування, призначати і стежити за завданнями, витраченим часом і його ефективністю.
Для цього добре підійдуть Jira, Trello, Todoist, Any.Do, RescueTime.