Японська страхова компанія Mitsui Sumitomo Insurance доручить 90% адміністративної роботи штучному інтелекту.
З 2018 року компанія планує звільнити співробітників від рутинних завдань і делегувати їх ШІ. Автоматизація робочого процесу не передбачає скорочення кадрів. На відміну від великих банків в Японії, страхові компанії не мають наміру позбавлятися від співробітників за рахунок ШІ.
Переваги автоматизації робочих процесів допоможуть компанії зберегти робочі місця і заощадити кошти.
Штучний інтелект візьме на себе п’яту частину загального навантаження працівника. Алгоритми зможуть виконувати ряд рутинних завдань, наприклад, реагування на звернення контрагентів і клієнтів, обробка страхових заявок, сортування вхідних листів. А співробітників, що звільняться від адміністративних завдань, переведуть у відділ продажів.
Для проведення важливих реформ близько 15 тисяч співробітників проходять навчання для переходу в інші підрозділи. Крім продажів, працівники зможуть зосередитися на розробці нових страхових програм, врегулюванні претензій, творчих завданнях, які не можна автоматизувати.
Перехід на штучний інтелект дозволить Mitsui Sumitomo Insurance підвищити якість обслуговування, розробити нові продукти, підвищити рівень лояльності кадрів і заощадити 16 млрд ієн ($ 141 млн) на рік.