Всі ми щодня спілкуємося онлайн в чатах, месенджерах. Але як змінились ваші навички та звички в цифровій комунікації?
Під час відключень електроенергії цифровий етикет може стати більш важливим, ніж будь-коли.
Ми намагались розібратись, як бути найбільш ефективним, ввічливим та корисними для наших співрозмовників. Вдаємося в питання, розбираємося і ділимося інформацією з вами.
Діджитал етикет під час відключень електроенергії
- Пам’ятайте про обмеженість доступних ресурсів і використовуйте їх економно. Писати коротші повідомлення, уникати несуттєвого спілкування, не надсилати голосові та відео повідомлення, звертати увагу на розмір файлу, який передаєте. Всі ці кроки допоможуть заощадити мережевий трафік.
- Використовуйте безпечні методи зв’язку, коли це можливо, щоб захистити конфіденційну інформацію.
- Майте на увазі, що можливі перебої зі зв’язком, тому будьте терплячі, якщо повідомлення затримуються або не проходять.
- Це правило ніколи не завадить. Варто дотримуватись інформаційної гігієни та перевіряти інформацію, перш ніж ділитися нею. Дезінформація може завдати шкоди та створити непотрібну паніку.
- Будьте поважними та уважними під час спілкування з іншими, навіть у ситуаціях сильного стресу.
- Якщо у вас нестабільний зв’язок під час онлайн-зустрічі, можна спробувати вимкнути камеру.
- Не варто відправляти короткі фрази і речення окремими повідомленнями. Людині набагато зручніше буде отримати всю інформацію в одному структурованому повідомленні. Особливо, якщо є перебої зі зв’язком. Опишіть все відразу, по справі.
- Якщо у вас виходить довше повідомлення, спробуйте розділити його за пунктами, запитаннями, виділити важливе. Тим більше, що багато месенджерів дають можливість використовувати жирний шрифт і курсив для зручності.
Як в живому спілкуванні, так і в цифровій комунікації, ми завжди спираємося на досвід, здоровий глузд і бажання бути максимально корисними для наших співрозмовників.