23 серпня до нас звернулася застрахована. Страхова компанія не виплачує їй відшкодування за самостійно витрачені кошти на проведення операції.
Що саме сталося?
Ситуація була в наступному – застрахована зателефонувала в страхову компанію. У неї були сильні болі в животі. Вона просила записати її терміново до лікаря. Так вийшло, що саме в цей день в роботі контакт-центру страхової компанії були складнощі. Їй не передзвонили протягом двох годин.
Застрахована змушена була сама звернутися за допомогою в клініку. Після проходження консультації у лікаря, їй призначили оперативне лікування з видалення жовчного міхура. Того самого дня її прооперували.
Пізніше вона подала на відшкодування.
Чому страхова компанія не виплатила відшкодування?
Складність ситуації полягала в тому, що клініка, в якій отримувала послуги застрахована, знаходиться у високій ціновій категорії.
Ця категорія не покривається страховою компанією за програмою страхування. Це і стало причиною відмови за даним випадком.
Вартість її лікування склала 39 920 грн.
Чим допоміг брокер Страховий адвокат?
Відділ супроводу провів складні переговори з представниками страхової компанії для врегулювання даного випадку.
Ми аргументували тим, що застрахована не отримала відповідь від координатора. Вона перебувала в гострому стані і їй довелося звернутися самостійно до лікувального закладу.
В результаті переговорів прийняли рішення відшкодувати застрахованій половину вартості лікування, а саме – компромісно виплатити 19 960 грн.
У вересні застрахована отримала відшкодування.
Який відгук ми отримали?
Шановна, Ксенія!
Щиро дякую Вам за те, що Ви були небайдужі до моєї проблеми і допомогли мені відшкодувати половину коштів, витрачених на мою операцію.
Висловлюю Вам величезну подяку за гарну і сумлінну працю, завдяки якій Ви даєте віру в страхову компанію.
Від щирого серця бажаю Вам і страховій компанії нових досягнень в роботі та фінансового благополуччя.
З повагою, Анжела М.