Договір медичного страхування містить дуже багато профільної інформації, важливо правильно її зрозуміти.
Чи знаєте ви, що згідно договору, страхова компанія:
- Має право без вашого відома переводити клініки з класу в клас, змінювати покриття та/або вводити в клініках франшизи. Важливо знати при яких умовах, це можливо і та чи є базова клініка у договорі.
- Може відшкодовувати не повну суму самостійно витрачених коштів, особливо по стоматології. У багатьох страхових компаній, навіть у міжнародних, чітко прописано в договорі, що самостійно витрачені кошти не відшкодовуються або відшкодовуються з франшизою 80%, 50% і т.д.
- Може змінити вартість програми або умови договору. На сьогодні діють варіанти прив’язки до курсу валют, інфляції, рівня виплат, і т.д., а іноді і те і інше…Важливо на це звернути увагу!
- Не відшкодовує гроші сплачені як благодійні внески або оплати полісів інших страхових компаній в клініці – це не являється страховим випадком.
- Достраховує нових співробітників за таблицею коефіцієнтів. Це не вигідно! Краще включати по принципу “pro rata temporis”; (пропорційно до терміну, що залишився). Так ви економите кошти.
- Встановлює обмеження на лікування травм отриманих при заняттях спортом, в т.ч. аматорським. Варто прописувати в договорі або програмі хоча б аматорське (не професійне) заняття зимовими видами спорту (лижі, сноуборд, санки та ін.) і катання на велосипеді. Такий пункт не вплине на тариф, але захистить вас під час відпочинку.
- Організовує плановий стаціонар протягом 1-3 діб з моменту направлення на стаціонарне лікування лікарем, а не коли сам захотів/запланував. Запитуйте страхову компанію про їх трактування даного поняття.
- Може обмежити вас по зверненнях по плановому стаціонару. Найчастіше в договорі прописується 1 раз на рік.
- Може не відшкодовувати транспортні витрати швидкої допомоги, для людей, які живуть за межами м. Києва більше ніж 30 км. Варто розширяти покриття виклику швидкої і лікаря додому до 50 км. від межі міста.