Лайфхаки від Брокера або про що мовчить страхова компанія?

28 May 2017
Лайфхаки від Брокера або про що мовчить страхова компанія?

 

Брокер завжди знаходиться на стороні клієнта.

Але що робити, якщо ви один на один зі страховою компанією?

Як уникнути помилок і не зневіритися в Медичному страхуванні назавжди? 

 

Декілька корисних порад і нюансів сучасного медичного страхування від Брокера «Страховий адвокат».

Що ж таке страховий випадок при медичному страхуванні і як правильно заявити про його настання, щоб отримати максимальне покриття:

Що таке страховий випадок?

Страховим випадком визнається звернення застрахованого, з приводу:

  • гострого захворювання (зараз, сьогодні, на даний момент часу…)
  • загострення хронічного захворювання (найчастіше загострення хронічного бронхіту, гастриту, гаймориту і т.д.)
  • травми, отруєння, нещасного випадку

Тобто, обов’язково повинна бути скарга на стан здоров’я.

Профілактичні заходи покриваються лише у випадку наявності опції «Профілактичний огляд» у договорі  (зазвичай, це один раз на рік).

доверие

 

Чи знаєте ви, що:

  1. про самостійне звернення в будь-яку клініку потрібно повідомити страхову компанію до моменту відвідування лікаря, і отримати підтвердження покриття.
  2. страхова подія в амбулаторії (первинна консультація, діагностика, лікування) триває 30 днів по одному діагнозу. Після цього терміну страхова компанія відмовить у подальшому лікуванні, так як згідно положень МОЗ в амбулаторних умовах 30 днів достатньо, щоб вилікувати захворювання або добитися ремісії.
  3. в якісному договорі є період долікування після закінчення дії договору в стаціонарі, хоча б 14 днів.

І на останок, якщо при виборі страхової компанії Ви орієнтуєтесь на рейтинги страхових компаній, то зверніть увагу на такі фінансові показники:

  • кількість зібраних премій, резервів. Їх зростання повинно +/- бути однаковим.
  • ріст виплат повинен бути меншим ніж ріст зібраних премій. Це запорука стабільності страхової компанії.
  • якщо основний портфель клієнтів страхової компанії або більша їх частина це підприємства, заводи, промислові об’єкти поміркуйте, чи саме такий рівень програм та сервісного обслуговування вам потрібен?

 

Будьте здорові і працюйте з професійними партнерами!