Брокер завжди знаходиться на стороні клієнта.
Але що робити, якщо ви один на один зі страховою компанією?
Як уникнути помилок і не зневіритися в Медичному страхуванні назавжди?
Декілька корисних порад і нюансів сучасного медичного страхування від Брокера «Страховий адвокат».
Що ж таке страховий випадок при медичному страхуванні і як правильно заявити про його настання, щоб отримати максимальне покриття:
Що таке страховий випадок?
Страховим випадком визнається звернення застрахованого, з приводу:
- гострого захворювання (зараз, сьогодні, на даний момент часу…)
- загострення хронічного захворювання (найчастіше загострення хронічного бронхіту, гастриту, гаймориту і т.д.)
- травми, отруєння, нещасного випадку
Тобто, обов’язково повинна бути скарга на стан здоров’я.
Профілактичні заходи покриваються лише у випадку наявності опції «Профілактичний огляд» у договорі (зазвичай, це один раз на рік).
Чи знаєте ви, що:
- про самостійне звернення в будь-яку клініку потрібно повідомити страхову компанію до моменту відвідування лікаря, і отримати підтвердження покриття.
- страхова подія в амбулаторії (первинна консультація, діагностика, лікування) триває 30 днів по одному діагнозу. Після цього терміну страхова компанія відмовить у подальшому лікуванні, так як згідно положень МОЗ в амбулаторних умовах 30 днів достатньо, щоб вилікувати захворювання або добитися ремісії.
- в якісному договорі є період долікування після закінчення дії договору в стаціонарі, хоча б 14 днів.
І на останок, якщо при виборі страхової компанії Ви орієнтуєтесь на рейтинги страхових компаній, то зверніть увагу на такі фінансові показники:
- кількість зібраних премій, резервів. Їх зростання повинно +/- бути однаковим.
- ріст виплат повинен бути меншим ніж ріст зібраних премій. Це запорука стабільності страхової компанії.
- якщо основний портфель клієнтів страхової компанії або більша їх частина це підприємства, заводи, промислові об’єкти поміркуйте, чи саме такий рівень програм та сервісного обслуговування вам потрібен?