Згідно з новим дослідженням консалтингової і дослідницької фірми Information Services Group, більше 90% європейських страховиків очікують, що COVID-19 прискорить впровадження цифрових інновацій в галузі.
Цифрові інновації на страховому ринку
Понад 95% згодні з тим, що клієнти хочуть більше цифрових продуктів і послуг.
Європейські страховики вважають, що їх конкурентоспроможність залежить від поліпшеного і спрощеного обслуговування клієнтів.
Понад три чверті респондентів вважають важливим поліпшення якості обслуговування клієнтів, а більше 74% також вважають важливим автоматизацію та оцифровування.
IoT (internet of things – інтернет речей) вимагає того, щоб дані передавалися й оброблялися не просто швидко, а миттєво.
Прискорення обміну даними може призвести до більшої кількості порушень кібербезпеки.
Раніше у нашому блозі ми говорили про новий звіт SONAR 2020 від перестрахувальної компанії Swiss Re. У ньому йдеться про нові ризики та тенденції, діджиталізацію, кібербезпеку та InsurTech.
Читайте також SONAR 2020 – дослідження ринку в звіті перестрахувальної компанії Swiss Re
Діджиталізація в Україні
Згідно з дослідженням McKinsey до сьогодні розглядалися три базові рушійні сили:
- клієнтський досвід,
- технологічна еволюція,
- економічне зростання і процвітання.
Проте сьогодні до них варто додати вплив непередбачуваних факторів, як зокрема впив пандемії COVID-19.
Вплив світової пандемії на зростання фінтеху в Україні
Загальна кількість операцій з використанням платіжних карток в першому кварталі 2020 року зросла на 24,5%, а сума – на 15,6%, порівняно з аналогічним періодом 2019 року. Так, кількість безготівкових операцій становила 1 183,2 млн шт. (85,4% усіх операцій).
За даними ПриватБанку, за перші 4 тижні карантину в Україні кількість щоденних операцій зі зняття готівки з карт у касах банку знизилася в 4,5 рази.
Раніше у нашому блозі ми писали про Стратегію розвитку фінтеху в Україні до 2025 року